BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, July 11, 2011

euww! Part 1

blogwalking.? jom. beta baru just wat blogwalking.


mcm2 rupa haram jadah blog yg beta temui. *beta? aish. sorry2*

yeah. btw. topic hari ni adalah perkara2 yang mengANNOYing kan kita! :D

pada anda, apakah perkara2 tersebut?

kalau aku, mmg tak hbs page nak list kan, tapi takpe, aku story benda yg terlintas di hati :D

1) aku nyampah bila bkak blog spe2 je. first2 muncul mke dia? OMG. tau la blog kau, tapi tak semestinya kena letak muka kau besar2. addoi. kalau lawa tu takpe gak, ni adeh. HAHA. *sorry kpd sesiapa yg terasa. tiada niat ditujukan kpd sesiapa* :p

2)aku nyampah bila tgh drive, tiba2 ada kereta bunyikan HORN. Damn! Pencemaran bunyi tahu tak? kalau horn kau tu bunyi sedap takpe gak. aish. yang kau sibuk2 horn tu asal? aku drive slow ? ke kau yg bawak laju.? manusia2.

3)aku nyampah bila tgh dgr bunyi msj. Masa mula2 aku dah suke da, tibe2 tgk name kt inbox "maxis, or nama2 yg tidak diingini" terus hilang mood. -.-'

4)aku nyampah bila aku tegur aku expect nak mkn something, then bila aku g kedai, tgk makanan tu dah habis? tau tak sedih? T_T'

5)aku nyampah bila orang tanya aku

"kau takde gf ke?"

"takde"

"asal? menipu nih"

"dah memang takde, tak kan nak cakap ada"

aish. asal susah sgt nak caye?

6)aku nyampah bila tgk ada mamat tinggi+hansome.. Gosh. jealous! aku nak muka dia!
aku nak kaki dia! asal dia je hansome, aku nak jgak! =.='

7)aku nyampah bila aku cek duit balance account aku kurang dari sebelum jumlah asal .
korang tak rasa yg tu menyayat hati? T_T'

8)aku nyampah bila kena kena klentong dgn si bodoh yg mmg sah2 kaki kelentong utk kali ke 10. hahaha.

9)aku nyampah bila aku bosan gler tak tahu nak buat aktiviti apa.

10)aku nyampah bila aku takde idea nak tulis blog.? HAHA. DAH2. next time.

daaa!

0 comments: