BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 1, 2011

study.? :D


just tadi ad sorang mmber aku membuat aduan rakyat kat aku..


"saa, aku dah fed up sgt nak blajar"

aku tnye lah knp?

"aku repeat subject sem lepas lagi"

oh great. =.=' nak je aku cakap..

"hah. tuh lah, kelas jarang datang, time cikgu kau ngajar tidur, cakap kat belakang, padan muke! nk salah kan sape?"

tapi tak sampai ati plak.. huh! *tp kadang2 aku pn tidur gak dlm kls* :p

cakap pasal study.. sebenarnya aku ni bukan jenis serius pun study. yeah. that's my true nature.

tapi disebabkan ianya keperluan aku tak leh tolak..

huh. dulu kat sekolah pun aku main2. ;p

effect dia kat spm.

effect spm, aku kt Unihell, nampak kan? :)

Seriously aku tak faham kenapa ada orang rajin sangat kerja lepas SPM.?

sumpah aku anti dengan perkataan "KERJA" hahaha.

sebenarnya other reason kenapa aku study sebab aku tak suke kerja, ;)

aku lebih rela guna otak utk study dari guna tenaga utk kerja. faedah lebih, effort kurang.

korang faham? :)

diorang sume tak sedar ke dgn diploma korang boleh dapat gaji lebih berbanding SPM yg cm haram tu? haha. ngek kan bg mereka yg tak sedar? :p * sorry kpd sesiapa yg trase*

yeah. Gaji? money. that's one of the important element in our life. :)

"money is not everything, but without money, you are nothing"

that's my favorite quote!

n for some reason, I have to keep going. :D *ah sudah. cakap bi plak. mesti korang dah pening*

hahaha. dah oleh itu. aku study n get higher pointer! huh!

lepas grad nak keje gaji tinggi2 . *angan2* HAHA

dah2. aku full stop. cukup sini.

sayonara! :D


0 comments: