BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 27, 2010

mY BedTIMe sTorY~ story tHreE~

cHAptEr tHrEe~ lelaki Yg Sdg sKOdeng?


"Tolong!!!!"

Itulah yg kedengaran, C Huduh yg sedang berlari tiba2 berhenti. Dia menoleh menoleh ke belakang dan berbisik di dalam hati,
"eh, ni bkn suara perempuan tu ke? nak patah balik tlg ke x pyah ye?" Dia berfikir sejenak. Suara meminta tolong semakin kuat. Dia pun mengambil keputusan utk berpatah balik. Dalam fikirinnya dia ingin berlagak depan tauke 2 dan meminta agar dia x perlu membayar semua hutang nye. Apabila sampai, situasi di sana sungguh berbeza dgn apa yg difikirkannye, kelihatan 2,3 orang
lelaki sedang bergelimpangan. Manakala Tauke Betik sedang membelasah sorang lelaki, setelah selesai, dia pn berkata,
"NEXT? korang ni knp lembik sgt? xmkn ke? tuh la, aku sruh beli betik aku xnk, ni nak rompak, nilah padahnya.." Oh, mereka sebenarnya custumer yg x ada duit, tp nak makan betik, jd diorang bercadang nak merompak. Ish3, mlg sungguh mereka kerana salah pilih mangsa ;p ..Perompak-perompak yg lain kelihatan amat takut sekali. C Huduh yg melihat situasi tersebut juga turut merasa seram. Tanpa disedari, seorang perompak menangkap C Huduh dan berkata,
"Oi, aku ada tebusan, kalau kau xnk budak ni cedera" Perempuan tu hanya tersenyum dan berkata,
"Kau fikir aku hairan dgn budak gayboy tu, dia pun ada byk hutang lg tu" Perompak tersebut terkejut "gayboy?" itu yg berada di fikiranye,

"Gayboy? budak ni gayboy? " mukanye juga bertambah seram. Tauke Betik hanya mengangguk. Perompak tersebut segera menolak C Huduh lalu berlari dan menjerit,
"Mak tolong!!! ada gayboy dengan perempuan yg menakutkan" Ketua perompak, Poketkuzero hanya memandang orang bawahannya itu melarikan diri dan berkata,
"Kami minta diri ye" Dalam sekelip mata dia membuka langkah seribu, diikuti pengikutnya yg lain. Tauke Betik memandang C Huduh, C Huduh juga memandangnye. Mereka saling berpandangan selama 5 minit, tanpa bersuara apa2 pun, C Huduh mula bersuara,
"Apa pandang2?"
"Apa? habis tu kau tu knp pandang aku? knp? tiba2 jatuh hati kat aku dan dah jd normal?" perli Tauke Betik lalu ketawa. C Huduh tersengih sambil mengalihkan pandangannya dan berkata,
"Sorry sikit, xkan la aku boleh jatuh hati kat perempuan yg x macam perempuan ni" BANG!
Lebam mata C Huduh tu, Tauke Betik telah menumbuk muka C Huduh,
"Hiyaah!! tutup mulut kau" Mereka pun terus bertengkar. Pada masa yg sama kelakuan mereka diperhatikan oleh seorang lelaki yg berada di dalam kereta, dia berkata,
"Waaa, perfect macth, bagai lemon dan blueberry . .akhirnya jodoh Cik Muda Betik telah muncul, Butleriscool tugas kau adalah memastikan mereka dapat bersama!" Butleriscool terpinga-pinga dan bertanya,
"bukan ke amat jelas lelaki tu gayboy, adalah mustahil utk menyatukan mereka" Lelaki itu tersenyum dan berkata,
"Butleriscool, pernah dgr x, x ada perkara yg mustahil di dunia ni? jgn risau lah, disebalik sesuatu masalah pasti ada jln penyelesaiannye" Butleriscool hanya menganguk,
"baiklah tuan muda Cute, sy akan laksanakan tugas sy" Tuan muda Cute? adakah dia Boyz Cute? Kalau ye? apa hubungan dia dgn Tauke Betik?
"Pak cik Driveislife, kita balik sekarang" kata tuan muda itu kepada pemandunye. Pemandunye hanya menjawab "baiklah" dan segera beredar dari situ. . .



huh..korang rse logik ke C Huduh dgn Tauke Betik tu bersama? O_O
apa tujuan sbnr Boyz Cute nk menyatukan diorg berdua tu? adakah dia mempunyai muslihat tertentu? waaaa...suspen x? ;p okay2.. smpai sni dlu.. bersambung~

2 comments:

didie said...

Pocketiszero XD sedih gler nme..haha

saA the fantasy story teller said...

haha...sbb 2 aa dia mrompak..xD